Ahoj všem

,
již pár měsíců řeším takový zásadní problém v mém životě a přemýšlím, kam se s ním svěřit, kde by mi někdo řekl svůj názor, abych se podívala na můj problém s odstupem... Tohle vlákýnko na to dost sedí, takže to napíšu sem a kdokoliv mi cokoliv napište, co Vás k tomu napadne.
Tím problémem je, že nevím, co chci v životě dělat. Když jsem byla malá, měla jsem jasno: budu slavná zpěvačka, budu mít hodně peněz a bude vystaráno. Jenže jak člověk dospívá, každý se mu akorát vysměje a řekne, že hudbou se v Čechách může živit jen Karel Gott. A tak jsem svůj sen nechala někde zapomenutý v podvědomí a rozhodla se, že se budu věnovat vědě (teď studuji biologii a moc mě baví). Sen se probudil, když jsem začala číst knihy o úspěchu. Tam bylo psáno: Vzpomeňte si na své sny. Vytyčte si cíl a jděte k němu. A já si vzpomněla na svůj dětský sen. A rozhodla jsem se, že si ho prostě nějak splním. Začala jsem hrát na basskytaru a hrála jsem v několika kapelách. Přes knihy o úspěchu jsem se pak dostala k duchovnu (zajímavé

). A opět jsem začala přemýšlet nad mým smyslem života, posláním.. nebo jak to nazvat. Chci žít život v přítomnosti a užívat si přítomnost, ne si stále říkat: až budu dobrá zpěvačka, budu se mít dobře. Chci se mít dobře teď. Také si myslím, že můj dětský sen byl jen zamaskováním touhy po uznání, po obdivu - kterého se mi v dětství asi nedostávalo. Takže je to jen moje ego, které chce, abych byla v něčem dobrá a něco dokázala?

Protože když se mám dokopat ke cvičení, to je hrůza. A pokud mám být zpěvačka (nebo baskytaristka, to je vcelku jedno), musím cvičit každý den, a při té představě je mi úzko, cítím se tím strašně omezená. Tak jsem si řekla: nechci být slavná, nechci hledat uspokojení v uznání od druhých. Musím být šťastná sama ze sebe. Budu se věnovat naplno škole a prostě si užívat života, nestresovat se, že musím každý den cvičit zpěv nebo na basskytaru.